معرفی شرکت yoobao و محصولات آن

معرفی شرکت yoobao و محصولات آن
شرکت yoobao تولید کننده حرفه ای خدمات پاور بانک، نیروگاه، کیس محافظ، بلندگوی بلوتوث، هدست بلوتوث، شارژر و لوازم جانبی موبایل. محصولات برند yoobao با گارانتی اصل و تضمین را از نمایندگی شرکت بخواهید. لوازم ما دارای کیفیت عالی و گارانتی و خدمات پس از است

yoobao energy از شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش محصولات دیجیتال است که محصولات متنوع و با کیفیتی را در لیست تولید دارد. از پاور بانک و شارژر موبایل و هدفون و هدست بلوتوثی گرفته تا فناوری های پیشرفته ای نظیر اسیلوسکوب دیجیتال وAgilent Data Acqusition/Switch Unit را می توان در پروژه های تولید و تحقیقاتی برند yoobao مشاهده کرد. در این بخش از موبوتولز به معرفی شرکت yoobao و محصولات آن پرداختیم تا موقع خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

معرفی برند yoobao

شرکت yoobao از سال 2005 شروع به فعالیت کرده و با تلاش مستمر در مدت کوتاهی، به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان پاور بانک در چین تبدیل شده است. در بازاری که به سرعت در حال تغییر است yoobao توانسته با معرفی مجموعه ای کارآمد از تکنولوژی های جدید دیجیتال، پیشرفت سریع تری را تجربه کند. دستیابی به فناوری برق خورشیدی و اکوسیستم برق هوشمند و راه حل های نوآورانه برای حمل برق خارج از شبکه خانگی، از موارد مهمی است که عمده تحقیقات شرکت یوبائو را تشکیل می دهد.

برند yoobao تولید و فروش و خدمات پاور بانک، شارژر، هدست و هدفون بلوتوثی، قاب محافظ، بلندگوس بلوتوث و ... را بر عهده دارد. تقریبا 18 سال از ورود شرکت yoobao به دنیای فناوری و دیجیتال گذشته و در این مدت جایگاه خود را به عنوان یک برند با کیفیت تثبیت کرده است. 

کارخانه در Dongguan چین واقع شده که یکی از قطب های تولید محصولات است. امکانات و تجهیزات پیشرفته و تیم قوی طراحی و تولید شرکت yoobao موجب پیشرفت روز افزون شرکت شده و دستاوردهای مهمی را به ارمغان آورده است. از جمله می توان به دریافت گواهینامه های CE ،FCC ، RoHS، PSE، MSDS برای کارخانه اشاره کرد. محصولات برند YOOBAO واجد فروش در بازارهای عمده سراسر جهان است. اروپا، امریکا، آسیای جنوب شرقی، آفریقا، استرالیا و برخی مناطق دیگر از خریداران عمده محصولات شرکت هستند.

در بخشی از معرفی شرکت آمده:

"هدف ما ارائه محصولات با کیفیت، به شیوه ای مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش عالی است"

محصولات شرکت yoobao 

تولیدات برند یوبائو همواره در حال پیشرفت است و محصولات جدیدتر و با کیفیت تری به بازار عرضه می شود. از این رو دور از ذهن نیست که بازار داخلی محصولات جانبی موبایل نیز، حسابی داغ باشد. فروشگاه هایی عرضه کننده تولیدات یوبائو چین در همه شهرهای کشور، وجود دارند و ده ها کالا و محصول متنوع را می کنند. انواع شارژر و پاور بانک های تولید yoobao در بازار داخلی شناخته شده تر است . در کنار شرکت های صاحب نام و مطرحی همچون USAMS و YOOBAO تنوع محصولات به قدری زیاد است که موجب سر‌در‌گمی خریداران شده است. در ادامه به طور کامل محصولات برند یوبائو معرفی شده است.

پیشنهاد مطالعه: معرفی شرکت usams و محصولات آن

- شارژر همراه یا پاور بانک yoobao

هیچ چیز بدتر از خالی شدن شارژ موبایل و تبلت در هنگام مسافرت و بیرون از خانه نیست. اگر اهل سفر هستید حتما یه یک پاور خوب نیاز دارید. پاور بانک نوعی شارژر عمدتا سبک و کوچک است که قابلیت حمل در بیرون از خانه را دارد و برای مواقعی که برق شهری در دسترس نیست، جایگزین خوبی است. شارژر همراه یوبائو مدل H5 با ظرفیت بالا همه نگرانی ها را رفع می کند. پاور بانک 50000 یوبائو دارای باتری لیتیوم پلیمری و و با عمر بالا بوده و دوام طولانی است. این دستگاه قابلیت شارژ سریع را دارد و مجهز به پورت USB-A و USB-C است. از دیگر قابلیت های پاور بانک یوبائو می توان به سبک بودن و ضد شوک بودن آن اشاره کرد.خلاصه که اگر پاور بانک ظرفیت بالا و کیفیت خوب می خواهید شرکت yoobao یکی از بهترین ها را عرضه کرده است.

نکته: نگرانی هایی بابت استفاده از پاور بانک برای آیفون وجود دارد. واقعیت این است که یک پاور بانک بد و بی کیفیت، آخرین چیزی است که باید خریداری کنید. شارژرهای همراه و پاور بانک های استاندارد و با کیفیت سازگار با هر نوع دستگاهی هستند. در مورد محصولات شرکت yoobao و کیفیت آن اصلا جای نگرانی نیست.

-باتری موبایل یوبائو

دارندگان گوشی های اپل نیز می توانند از باتری های این شرکت yoobao استفاده کنند. این باتری ها در انواع متنوعی تولید شده و دارای طول عمر بالایی است. هنگام خرید به اصل بودن کالا توجه کنید متاسفانه بازار داخلی پر شده از باتری های کپی و بی کیفیت. باتری های اصل قیمت بالاتری دارند ولی به طور یقین کیفیت بهتری را هم ارائه می دهند. این باتری ها در انواع متنوعی تولید شده از جمله:

باتری موبایل یوبائو مدل Advanced با ظرفیت 2200 میلی آمپر 

باتری موبایل یوبائو مدل Advanced با ظرفیت 3400 میلی آمپر 

-هندزفری بلوتوثی yoobao

air buds po lightening دارای طراحی بسیار زیبایی است و کاملا ارگونومیک ساخته شده. این هندزفری ها دو گوشی هستند و قابلیت اتصال بلوتوث را دارد. عملکرد مفید دستگاه تا فاصله 10 متری بدون مشکل گزارش شده. از جذابیت های هندفری های یوبائو، باتری با ظرفیت 400 میلی آمپری آن است که به خوبی نیاز کاربر را برآورده می کند. این هندزفری لمسی است و با رار دادن در کیس مخصوص، خاموش می شود.

-کابل تبدیل یو‌اس‌بی به لایتینگ یوبائو

این کابل یک متر طول دارد که به نظر برای نیاز کاربر کافی باشد. برای شارژ و  انتقال اطلاعات از طریق کانکتور لایتنیگ به آیفون، آیپد و ... وصل می شود. دستگاه یا شارژر مجهز به USB جهت این منظور به کار می رود. در واقع به راحتی می توانید از این کابل ها با دستگاه های دارای خروجی USB استفاده کنید. دارای روکش بافته شده و ضد پیچ خوردگی است که طول عمر و کیفیت کابل را تضمین می کند.

-پنکه رومیزی یوبائو

طرفداران اکسسوری های دیجیتال همیشه به دنبال طرح های متنوع و به روزتر هستند. پنکه های رومیزی و دستی نیز یکی از همین فناوری های به ظاهر ساده است که علاقمندان خاص خود را دارد. به وسیله درگاه micro usb می توانید از این دستگاه کوچک و سبک استفاده کنید. ظاهر شکیل و وزن کم دستگاه از نقاط قوت آن است. بدنه دستگاه به طور کامل از پلاستیک ساخته شده.

توجه: برای اینکه خرید مطمئن تری داشته باشید حتما محصولات جانبی و اکسسوری های سازگار با موبایل را خریداری کنید. برخی از تجهیزات غیر استاندارد، موجب بروز مشکل و کاهش عمر مفید گوشی همراه و تبلت می شوند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • نظرات شما بهترین هدیه به گروه ما است
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.