معرفی ده شرکت برتر لوازم جانبی موبایل

معرفی ده شرکت برتر  لوازم جانبی موبایل
خرید پاور بانک، شارژر موبایل، قاب و گلس و دیگر اکسسوری های تلفن همراه یک چالش جدی است. باید شرکت‌ برتر در لوازم جانبی موبایل را بشناسید و یک محصول با کیفیت و با طول عمر بالا را خریداری کنید. مراقب اجناس فیک و به درد نخور باشید

شرکت برتر لوازم جانبی موبایل در ایران و جهان کدام است؟ گران ترین‌ها همیشه بهترین نیستند اما انتخاب ارزان ترین‌ها هم تضمین کننده کیفیت نیست. تعداد استفاده کنندگان از تلفن های هوشمند همراه هر روز بیشتر می شود و این لزوم تولید و عرضه اکسسوری‌ها و لوازم جانبی موبایل را بیشتر کرده است. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند و روزانه ده ها گجت و اکسسوری های دیجیتال جدید به بازار عرضه می شود. انواع برند پاور بانک ظرفیت بالا، شارژر موبایل، قاب و گلس و کابل های انتقال داده و ... تولید شده. این می تواند خوب باشد زیرا تنوع زیادی وجود دارد و کاربران قدرت انتخاب بیشتری دارند اما چالش اصلی اینجاست که کدام برند بهترین است. در این مطلب از موبوتولز به معرفی ده شرکت برتر در لوازم جانبی موبایل پرداختیم. قبل از خریدی ابتدا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

لوازم جانبی موبایل به چه معناست؟

لوازم جانبی هر وسیله ای است که با افزودن آن، کارایی اصلی دستگاه افزایش خواهد داشت. اصطلاح لوازم جانبی موبایل نیز به همین معناست. یک سری تجهیزات و وسایل هستند که با استفاده از آن ها عملکرد دستگاه تلفن همراه، گسترش می یابد. تا‌کنون انواع متنوعی از لوازم جانبی موبایل تولید شده که همه دارندگان موبایل و تبلت با آن آشتایی دارند. شارژر، هدفون، هندز فری و میکروفون، بلندگوهای بلوتوث، میله های سلفی، کاور و قاب موبایل، پاور بانک ها و ... تعدادی از پر طرفدارترین اکسسسوری های موبایل هستند.

10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل

طراحی، تولید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل یک صنعت بسیار رقابتی است. به دلیل گرایش به لوازم دیجیتال بی سیم، عمده سرمایه‌گذاری ها در زمینه تولید این تجهیزات صرف می شود.هدف تولید وسایلی است که در عین کاربردی بودن، از نظر ظاهر، کیفیت و قیمت نیز قابل رقابت با دیگر محصولات باشد . برندهای برتر لیست بلندی از جدیدترین گجت های دیجیتال را برای سهولت و جذابیت استفاده از گوشی های همراه، تولید می کنند. ساعت های هوشمند، دانگل ها، محافظ ها، شارژر همراه و پاور بانک های فانتزی، کاورهایی با طراحی متفاوت و رنگ بندی های متنوع، توجه خریداران را جلب می کند.

کاربران برای ایمن و شیک نگه داشتن تلفن های همراه هزینه زیادی می پردازند. گاهی این مبلغ در مقایسه با خدماتی که دریافت می کنند همخوانی چندانی ندارد.شاید شما هم با چنین مشکلی مواجه شده باشید. همه لوازم جانبی موبایل که در پشت ویترین فروشگاه ها می بینید، کیفیت خوبی ندارند. بدون تردید محصولات تولید شده برخی شرکت ها کیفیت بالاتری دارد. سرعت بالای انتقال داده ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی دیگر نیز از نظر قیمت در رده اقتصادی قرار دارند که البته برای خریداران بسیار نکته مهمی است.در ادامه با ما همراه باشید تا با شرکت های برتر در لوازم جانبی موبایل بیشتر آشنا شویم.

1-شرکت Macdodo

مک دو‌دو اولین تولید کننده لوازم جانبی موبایل در چین است که انواع تبلت و ساعت های هوشمند را نیز در لیست تولیدات خود دارد. با وجود رقابت شدید، Macdodo همواره رو به رشد بوده و از سال 2013 در لیست 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل قرار دارد. محصولات شرکت مک دو‌دو علاوه بر کشورهای اروپایی، امریکایی و آسیایی، در ایران نیز به فروش می رسد. لوازم جانبی تولید شده مک دو‌دو سازگار با همه برندهای معروف تلفن همراه است.

2-REMEX شرکت برتر لوازم جانبی موبایل

برند ریمکس شنزن چین، از سال 2008 فعالیت خود را شروع کرده. عمده تولیدات شرکت عبارتند از: قاب گوشی، محافظ صفحه، پاور بانک، شارژر وایرلس، هولدر موبایل، اسپیکر بلوتوثی، هدفون های بی سیم و .... استفاده از تکنولوژِ های جدید و به کارگیری نیروی جوان در طراحی و ساخت از عمده ترین دلایل محبوبیت لوازم جانبی موبایلRemex شده است. 

3- BESUS برند چینی شی یانگ

بیسوس یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید بردهای صنعتی و لوازم برقی در چین است. پس از سال ها تجربه در زمینه یاد شده، به تازگی Besus هم وارد دنیای فناوری های دیجیتال و لوازم جانبی موبایل شده است. سال 2019 نقطه عطف جدیدی برای این برند صاحب نام است که البته با قدرت تمام در این زمینه نیز موفق بوده است. قاب و کاور و اکسسوری های موبایل و تبلت بیسوس دارای کیفیت بسیار بالایی است.

4-Yobao بهترین برند اکسسوری های دیجیتال

یوبائو تولید کننده حرفه ای و تخصصی لوازم جانبی است. پاور بانک، بلندگوی بولوتوثی، محافظ، هدست بلوتوث، شارژر و ... بخشی از تولیدات این شرکت است. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد برند Yobao به قسمت مقالات سایت مراجعه کنید. در این مورد یک مقاله کامل نوشته شده.

5- Greenloin شیر سبز دیجیتال

 لوگوی زیبای شیر سبز را می توانید بر روی بسیاری از محصولات و لوازم جانبی موبایل و تبلت ببینید. از سال 2019 این شرکت با قدرت هر چه تمام، در طراحی و تولید بهترین لوازم جانبی موبایل گام نهاده. بیشترین تمرکز شیرهای سبز روی شارژر، پاور بانک، کابل و پریز برق است و در این زمینه یکه تاز میدان هستند. البته همه محصولات مورد نیاز برای موبایل تان را  نیز می توانید از این برند معتبر و شناخته شده،تهیه کنید

6- برند برتر لوازم جانبی موبایلUsams

سیر تا پیاز اطلاعات مفید از برند یوسمز را در لینک زیر پیدا می کنید.

معرفی شرکتUSAMS و محصولات آن

7- شرکت برتر لوازم جانبی موبایل GKK

کاورهای 360 درجه جی کی کی حرف اول را در دنیا می زنند. برای تولید این کاورهای فوق حرفه ای از فناوری پیشرفته و برش های دقیق و اصولی استفاده شده.ضخامت کاورها به هیچوجه در عملکرد دستگاه موبایل اختلال ایجاد نمی کند. کاربران به راحتی می توانند از هدفون و شارژر بی سیم استفاده کنند.

8- Lito در لیست برترین های تولید کننده تجهیزات دیجیتال

این کارخانه دانش بنیان به صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند فعالیت دارد. این شرکت محبوبیت خود را مدیون طراحی و تولید محافظ صفحه نمایش های اپل و سامسونگ و  اپل واچ‌های با کیفیت اش است. محصولات عمده ایتو به 120 کشور بزرگ و کوچک جهان صادر می شود. شاید لقب سلطان محافظ صفحه موبایل برازنده LITO باشد اما انواع هدفون و هندزفری با سیم و بی سیم و شارژر نیز در لیست تولید شرکت است.

9- بهترین برند اکسسوری موبایل در دنیاK DOO

اگر به دنبال قاب های محافظ با کیفیت هستید K DOO را در نظر داشته باشید. این کمپانی اصالت چینی دارد و عمده فعالیت خود را روی تولید قاب های موبایل قرار داده. کیفیت عالی و استفاده از مواد مرغوب در تهیه این قاب ها، رمز پر فروش شدن برند برتر لوازم جانبی موبایل " کی دو" است. K DOO در تولید قالب قاب های خود از طراحی های اپل استفاده کرده و محصولاتی ظریف، زیبا و خوش دست را وارد بازار کرده است. بنابراین دارندگان گوشی اپل نیز در استفاده از دکمه ها یا دوربین‌های پشتی و غیره، مشکلی با این قاب ها ندارند.

10- شرکت برتر لوازم جانبی موبایلKingstar

کینگ استار یک شرکت معروف تایوانی است که از سال 2005 آغاز به کار کرده است. Kingstar و تولیداتش خیلی زود توجه بازارهای جهانی را جلب کرد. احتمالا وصف فلش مموری های کینگ استار را زیاد شنیده اید یا شاید خودتان هم از آن استفاده کرده باشید. اطمینان می دهیم که لوازم جانبی موبایل کینگ استار نیز به خوبی فلش های آن است. پاور بانک، رم ریدر، کابل شارژ، شارژرهای دیواری و ده ها اکسسوری موبایل در لیست تولیدات این شرکت قرار دارد. مهم ترین ویژگی محصولات برند برتر لوازم جانبی موبایل، قیمت های مقرون به صرفه آن است.

از بین برندهای معرفی شده، با کدامیک آشنایی دارید؟ به نظرتان نام کدام برند در لیست 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل، خالی است؟ نظرات خود را در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

به نظرتان نام کدام برند در لیست 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل، خالی است؟
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • نظرات شما بهترین هدیه به گروه ما است
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.