چگونه به موبوتولز اطمینان کنم ؟

چگونه به موبوتولز اطمینان کنم ؟
چگونه به موبوتولز اطمینان کنم ؟ فروشگاه اینترنتی موبوتولز دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و درگاه امن بانکی است. سابقه فعالیت آنلاین شاپ موبوتولز بسیار درخشان است و همه خریداران رضایت کامل داشته‌اند

چگونه به موبوتولز اطمینان کنم؟خرید آنلاین بسیار ساده است اما می تواند پیامدهایی را داشته باشد. در صورتی که از اعتبار و سابقه فعالیت فروشگاه اینترنتی اطمینان ندارید، هرگز اقدام به خرید نکنید. این کار می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد اما در خرید از "فروشگاه آنلاین موبوتولز" هیچ مشکلی وجود ندارد. با خیال آسوده در حالی‌که روی مبل راحتی لم داده اید، تجهیزات دیجیتال مورد نیازتان را برای گوشی و تبلت و لپ تاپ و .. از فروشگاه اینترنتی موبوتولز تهیه کنید. حتما می پرسید اصلا چرا باید با mobotools اطمینان کنم؟ خب جواب خیلی ساده است در ادامه با ما همراه باشید تا همه تردیدهای احتمالی از میان برود.

چگونه به موبوتولز اطمینان کنم؟

موبوتولز یک فروشگاه آنلاین است که لوازم جانبی موبایل و تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ را عرضه می کند. اگر به دنبال برندهای با کیفیت و اکسسوری های دیجیتال خوب هستید حتما از فروشگاه دیدن کنید. لیست کاملی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار، شارژر و کابل و مبدل، هدفون و هدست بلوتوث، هندزفری و میکروفون، نگهدارنده موبایل و تبلت و ... را در این آنلاین شاپ پیدا می کند. وسوسه خرید از یک طرف و شک و تردید از سوی دیگر، ذهن تان را اشغال کرده و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. برای جواب سوال" چگونه به موبوتولز اطمینان کنم " کافیست این موارد را در نظر بگیرید:

موبوتولز دارای " اینماد" است

با اطمینان سفارش خود را ثبت کنید زیرا فروشگاه ما دارای اینماد معتبر است. اعتماد سازی در بین کاربران خدمات الکترونیکی حرف اول را می زند. در این راستا مرکز تجارت الکترونیک ایران، دریافت ENEMAD را لازم می داند. اینماد نوعی تایید فروشگاه اینترنتی از سوی این سازمان است به این ترتیب تنها فروشگاه هایی که دارای شرایط لازم باشند می توانند "نماد اعتماد الکترونیکی" یا اینماد را دریافت کنند. در ادامه تصویری از لوگوی eNAMAD منتشر شده که می توانید آن را در صفحه اول وب سایت موبوتولز نیز مشاهده کنید.اینماد تضمین کننده فعالیت قانونی آنلاین شاپ است. " چگونه به موبوتولز اعتماد کنم؟ لوگوی اینماد را در انتهای صفحه اصلی بررسی کنید. 

اینماد موبوتولز

موبوتولز در " ترب" سابقه درخشانی دارد

اگر تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی را داشته باشید حتما وب سایت ترب را نیز می شناسید. از طریق این وب سایت به راحتی می توانید فروشگاه های آنلاین عرضه کننده محصول مورد نظرتان را پیدا کرده و قیمت ها را نیز مقایسه کنید. "ترب" تنها با فروشگاه هایی همکاری دارد که معتبر بوده و نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کرده باشند. طبق قوانین  همه فروشگاه ها موظف هستند لیست قیمت ها در ترب را به روز نگهدارند. در صورت هر گونه مغایرتی ترب، همکاری را با فروشگاه اینترنتی قطع می کند. خلاصه که قوانین سخت گیرانه ای برای همکاری با " ترب" وجود دارد اما موبوتولز به خوبی از عهده اش بر آمده و از فروشگاه های فعال و خوشنام در ترب است.

                موبوتولز در سایت ترب

mobotoools&torob

ما با اسنپ شاپ همکاری داریم

اسنپ شاپ نقش مهمی در  محبوبیت سرویس حمل و نقل اینترنتی دارد. کار اسنپ شاپ رساندن سفارش ها به مشتری است. چگونه به موبوتولز اطمینان کنم ؟ خیلی ساده کالای خود را از فروشگاه انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید و دو ساعت بعد، محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

در واقع موبوتولز برای ارسال بسته ها علاوه بر خدمات پستی، از خدمات اسنپ شاپ هم استفاده می کنند. این سامانه بخش فروشگاهی اسنپ است و تنها با فروشگاه های آنلاین با سابقه و معتبر همکاری دارد. تضمین اصالت کالا و اعتبار، سالم رسیدن و گارانتی و برگشت پذیر بودن پول نیز از تعهدات اسنپ شاپ است.

        خرید از فروشگاه موبوتولز از طریق اسنپ !!

همکاری موبوتولز و اسنپ شاپ

برای آشنایی با نحوه ارسال کالای خریداری شده خواندن مطلب زیر را پیشنهاد می کنم:

ارسال در موبوتولز چگونه است؟

با درگاه امن بانکی به موبوتولز اعتماد کنید

یکی از نگرانی ها در پرداخت های آنلاین، ایمنی و امنیت است. در واقع قبل از اقدام به پرداخت باید از در امان بودن اطلاعات شخصی و بانکی تان اطمینان داشته باشید. هکرها و سارقان اینترنتی در کمین نشسته اند تا اطلاعات مربوط به حساب بانکی تان را به دست بیاورند. گاهی ممکن است با یک خرید ساده، موجودی حساب خود را در معرض خطر قرار دهید.

چگونه به موبوتولز اطمینان کنم؟ برای حل این مشکل ما از درگاه امن بانکی برای هر گونه پرداخت و واریز وجه استفاده می کنیم. همه کاربران دارای کارت های بانکی متصل به شتاب می توانند از این روش امن برای پرداخت در موبوتولز استفاده کنند. به این ترتیب نفوذ به اطلاعات کاربر، عملا غیر ممکن است و هکرها و سارقان نمی توانند کارت بانکی مشتری را ردیابی کنند. برای اطمینان لازم است تا در هر خرید، کد ارسالی به گوشی خود را نیز وارد کنید.   

ما را به راحتی پیدا می کنید

آدرس و شماره تماس موبوتولز در انتهای صفحه اصلی سایت، درج شده پس جای هیچ نگرانی نیست. قبل از هر اقدامی می توانید سوالات یا ابهامات خود را با ما مطرح کنید و پس از اطمینان به راحتی خرید امن خود را انجام دهید. ما تهران و در آدرس زیر هستیم:

تهران- محله تسلیحات- خیابان برادران رضایی- کوچه هوشنگ امانی، میدان شمسه، ساختمان انتهای باغچه- پلاک 28 طبقه دوم واحد 4

شماره ثابت:77268802

تلفن همراه: 09129516121

 می دانم که چگونه به موبوتولز اعتماد کنم !

ما یک فروشگاه با سابقه هستیم که سال های متمادی در زمینه عرضه و فروش محصولات جانبی موبایل، تبلت، کامپیوتر و موبایل فعالیت داریم. رضایت مشتری های قبلی از کالا و خدمات دریافت شده، صحت صداقت ماست. ما سعی داریم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان به مشتری ارائه دهیم. 

موبوتولز را در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید چون ما تخفیف های دوره ای ویژه ای را به کاربران پیشنهاد می دهیم. مزایای خرید از موبوتولز اینها هستند:

  • خرید امن و راحت
  • پرداخت از طریق درگاه امن بانکی
  • امکان مقایسه قیمت ها
  • امکان دریافت تخفیف های دوره ای
  • دریافت محصولات در بسته بندی های شکیل
  • تضمین کیفیت خدمات و اصل بودن محصولات
  • امکان پیگیری بسته های پستی
  • ارسال سریع و آسان
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • نظرات شما بهترین هدیه به گروه ما است
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.