انتخاب بهترین مدل از پایه نگهدارنده برای ماشین

انتخاب بهترین مدل از پایه نگهدارنده برای ماشین
برای انتخاب پایه نگهدارنده لازم است تا به نوع ماشین خود توجه داشته باشید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب ممکن را رقم بزنید.

بر چه اساسی بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود را پیدا کنیم؟

برای خرید هر محصولی داشتن آگاهی و اطلاعات اولیه می‌تواند خرید و نتیجه بهتری را رقم بزند. هولدر موبایل نیز یکی از مواردی است که در صورت نیاز به آن لازم است تا آگاهی و اطلاعات خود را درباره آن افزایش دهید. پس از اطلاع پیدا کردن از ویژگی‌های هولدر موبایل و نیازهای خود، می‌توانید به سراغ یک خرید مناسب بروید.

در این مقاله و در ادامه، به دنبال آن هستیم که درباره انواع محصولات پایه نگهدارنده موبایل نکاتی را بیان کنیم و به شما کمک کنیم تا برای خرید بهترین گزینه آن تصمیم درستی را بگیرید. این بهترین گزینه برای هر فرد و با توجه به شرایط مختلف ممکن است تغییر پیدا کند. یکی از اصلی‌ترین موارد تغییر براساس ماشین شما خواهد بود. موضوعی که به صورت مفصل در این مقاله و در ادامه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نکاتی درباره آن بیان می‌شود. امید است با همراهی ما در این مقاله و تا به انتها بتوانید نتیجه خوبی به دست آورده و براساس دانش و اطلاعات خود، خرید مناسبی را نیز برای خود رقم بزنید.

مهم‌ترین نکات در خرید و استفاده از پایه نگهدارنده برای ماشین

زمانی که به دنبال خرید یک پایه نگهدارنده موبایل هستید، موارد بسیاری وجود دارند که باید در نظر بگیرید. نع و مدل پایه نگهدارنده یکی از آن مواردی است که با توجه به نوع ماشین شما ممکن است انتخاب را تغییر دهد. امکان استفاده از پایه نگهدارنده به صورت 360 درجه و میزان چرخش آن، یکی دیگر از موضوعاتی است که اهمیت پیدا می‌کند. در این بین، داشتن نصب آسان و بدون نیاز به وسایل و تجهیزات نیز می‌تواند به یک ویژگی مثبت برای پایه نگهدارنده مناسب تبدیل شود.

با همه این‌ها به عنوان یک گزینه مهم دیگر می‌توان به سازگار بودن پایه نگهدارنده به گوشی مورد نظر اشاره کرد. با استفاده از یک پایه نگهدارنده سازگار با تمامی مدل‌های گوشی، می‌توانید گوشی خود را دیگران را به راحتی بر روی پایه قرار دهید. در کنار تمامی این موارد، پیش از خرید پایه نگهدارنده موبایل لازم است تا به وزن آن و تناسب وزن با مدل پایه و ماشین نیز توجه داشته باشید. توجه داشتن به تمامی این موارد در کنار یکدیگر می‌تواند سبب شود تا انتخابی بهتر و دقیق‌تر را برای خود رقم بزنید.

انتخاب بهترین پایه نگهدارنده گوشی براساس نوع ماشین

همان‌طور که گفته شد به عنوان یکی از اصلی‌ترین موارد در حین خرید و استفاده از پایه نگهدارنده موبایل، ماشینی مورد نظر برای استفاده است. زمانی که می‌خواهید هولدر را بر روی ماشین خود نصب کنید، تناسب داشتن این پایه نگهدارنده با ماشین مورد نظر شما به شدت به چشم می‌آید. از همین رو در این بخش از مقاله تصمیم گرفتیم تا درباره اهمیت تناسب پایه نگهدارنده موبایل با نوع ماشین نکاتی را بیان کرده و در خصوص چند مدل از ماشین‌ها، به بررسی بهترین انتخاب پایه نگهدارنده بپردازیم. از 206 و 405 تا پراید و سمند و L90 را در این بخش مورد بحث و بررسی قرار داده و درباره هریک موضوعاتی را عنوان خواهیم کرد.

  1. انتخاب بهترین مدل از پایه نگهدارنده گوشی براساس مدل ماشین
  2. پایه نگهدارنده مناسب برای ماشین 206

ماشین 206 به دلیل نداشتن فضای مناسب بر روی داشبورد خود، به عنوان یکی از سخت‌ترین ماشین‌ها برای نصب و استفاده از انواع پایه نگهدارنده محسوب می‌شود. زمانی که می‌خواهید هولدر را بر روی داشبورد این ماشین نصب کنید، متوجه خواهید شد که امری نشدنی و غیرقابل امکان است. از همین رو برای این ماشین لازم است تا از انواع پایه نگهدارنده‌ای استفاده شود که امکان نصب بر روی شیشه را دارند.

انواع پایه نگهدارنده مکنده، با داشتن امکان نصب بر روی شیشه، به عنوان بهترین گزینه مناسب هولدر برای ماشین 206 شناخته می‌شوند. این محصولات خود دارای محل نصب بر روی شیشه هستند. البته باید توجه داشته باشید که با استفاده از نصب هولدر مکنده بر روی شیشه، ممکن است کمی از دید شما به عنوان راننده پوشیده شود. از همین رو نحوه نصب بر روی شیشه در حین استفاده از این انواع و مدل پایه نگهدارنده اهمیت بسیاری دارد.

در صورتی که نصب درست و به جایی را داشته باشید، بهترین پایه نگهدارنده را برای ماشین 206 خود انتخاب کرده‌اید و می‌توانید به خوبی رانندگی خود را نیز انجام دهید و همزمان از مزایای استفاده از پایه نگهدارنده نیز بهره‌مند شوید.

  1. پایه نگهدارنده مناسب برای ماشین 405

اگر به دنبال خرید پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین 405 هستید، باید بدانید که انتخاب ساده و راحتی را در پیش دارید. ماشین 405 به دلیل داشتن یک داشبورد بزرگ و کاملا صاف، امکان نصب انواع هولدر را برای مخاطب خود فراهم کرده است. ضمن اینکه در ماشین 405 امکان نصب هولدر بر روی دریچه کولر و بخاری نیز وجود دارد. این موضوع به دلیل فاصله مناسب و نرمال فرمان تا صندلی به وجود آمده است. از همین رو شما می‌توانید با استفاده از یک پایه نگهدارنده‌ای گیره‌ای و نصب آن بر روی دریچه کولر یا بخاری استفاده خوبی را داشته باشید.

در کنار این مدل از پایه نگهدارنده، امکان استفاده از انواع مدل‌های دیگر نیز برای ماشین 405 وجود دارد. از همین رو برای تهیه کردن یک پایه نگهدارنده مناسب برای ماشین 405، بیش از توجه داشتن به ماشین لازم است تا به امکانات جانبی محصول خود دقت کنید. هزینه تمام شده محصول در کنار میزان نگهداری گوشی توسط پایه نگهدارنده، میزان وزن گوشی و ابعاد آن، امکان چرخش 360 درجه و برخی دیگر از ویژگی‌ها در این دسته نکات جای می‌گیرند.

  1. پایه نگهدارنده مناسب برای ماشین سمند

ماشین سمند به عنوان سومین ماشینی که در این بخش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، دارای داشبورد بزرگ و مسطحی است. با این حال داشتن لبه‌های منحتی در این ماشین سبب شده است تا استفاده از تمامی مدل‌های پایه نگهدارنده در سمند ممکن نباشد. از همین رو نصب پایه نگهدارنده در سمت به اندازه ماشین 405 تنوع نداشته و به راحتی و سادگی آن امکان پذیر نیست.

انتخاب بهترین مدل از پایه نگهدارنده برای ماشین سمند

اگر به دنبال بهترین انتخاب خود برای پایه نگهدارنده گوشی در یک ماشین سمند هستید، لازم است تا به مدل‌های پایه نگهدارنده گیره‌ای توجه داشته باشید. در ماشین سمند به دلیل وجود فاصله در بین داشبورد تا صندلی، نصب کردن پایه نگهدارنده بر روی دریچه بخاری می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی باشد. انتخابی که علاوه بر حل کردن مشکل منحنی بودن لبه داشبورد ماشین، می‌تواند دقت و دید خوبی را نسبت به گوشی برای شما نیز به وجود آورد. از همین رو مشکل استفاده از پایه نگهدارنده شما به سادگی برطرف شده و در بین مدل‌های گیره‌ای پایه نگهدارنده می‌توانید به دنبال بهترین مدل ممکن برای خود باشید.

  1. پایه نگهدارنده مناسب برای ماشین پراید

اگر ماشین پراید دارید و به دنبال انتخاب پایه نگهدارنده و هولدر گوشی مناسبی هستید، هزینه زیادی را خرج نکنید! پراید نیز دقیقا مانند ماشین 405 امکان استفاده از تمامی انواع پایه‌های نگهدارنده را دارد و هیچ مشکلی در استفاده از هیچکدام از این انواع وجود ندارد. برای آن که بتوان بهترین انتخاب پایه نگهدارنده را برای ماشین پراید داشت، لازم است تا نسبت به دیگر ویژگی‌های مورد نیاز خود اقدام کنید. در واقع توجه داشتن به وزن و اندازه گوشی شما، می‌تواند تعیین کننده بهترین مدل از پایه نگهدارنده برای ماشین پرایدتان باشد!

در این بین موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که دارای اهمیت هستند. میزان چرخش پایه نگهدارنده، جنس پایه و میزان تحمل وزن نسبت به وزن و ابعاد گوشی به عنوان موارد ثانویه در اینجا مورد توجه قرار می‌گیرند. پس از انتخاب پایه نگهدارنده مناسب خود، لازم است بدانید که در ماشین پراید، امکان نصب پایه نگهدارنده را بر روی فرمان ماشین، داشبورد، شیشه و دریچه کولر دارید. از همین رو بهترین انتخاب پایه نگهدارنده برای یک ماشین پراید، امری کاملا سلیقه‌ای است و براساس دیگر عوامل سنجیده می‌شود.

  1. پایه نگهدارنده مناسب برای ماشین L90

در آخرین ماشین برای بررسی مدل‌های مختلف پایه نگهدارنده، به سراغ ماشین L90 رفتیم. برای آن که بتوانید بهترین پایه نگهدارنده را برای ماشین L90 خود خریداری کنید، لازم است تا نسبت به زوایای مختلف درونی این ماشین اطلاعات و توجه کافی را داشته باشید.

فضای جلویی داشبورد L90 خیلی قابل استفاده نیست و برای نصب پایه نگهدارنده نمی‌توان به صورت صحیح و کاربردی از آن بهره برد. از همین رو لازم است تا در دیگر ماشین به دنبال بهترین فضا برای نصب هولدر گوشی بود. این بررسی نشان می‌دهد که بهترین گزینه‌های ممکن برای پایه نگهدارنده در ماشین L90، انواع پایه نگهدارنده مغناطیسی و مکنده هستند.

پایه نگهدارنده مغناطیسی را می‌توان بین دو دریچه کولر میانی قرار داد. نصب کردن پایه نگهدارنده مکنده نیز می‌تواند بر روی شیشه باشد. البته باید توجه داشته باشید که در این شرایط ممکن است کمی از دید راننده گرفته شود. البته از آنجایی که در سمت چپ ماشین L90 فضایی مناسب وجود دارد، اگر دست چپ هستید می‌توانید پایه نگهدارنده خود را در این فضا قرار دهید.

استفاده از پایه نگهدارنده مغناطیسی برای ماشین L90

هولدر آینه‌ای Universal Rotating وCar Rearviewمناسب برای تمامی انواع ماشین

در بین تمامی انواع مدل‌های بیان شده از پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین، برخی از انواع کارکردی متفاوت و جدید دارند. یکی از محصولاتی که این روزها در بازار به عنوان یک پایه نگهدارنده متفاوت شناخته می‌شود، انواع هولدرهای آینه‌ای هستند. در این بخش به سراغ یکی از انواع این پایه‌های نگهدارنده رفتیم تا با معرفی آن، بتوانید استفاده خوب و مناسبی را برای خود رقم بزنید.

هولدر آینه‌ای Universal Rotating وCar Rearview دارای قابلیت چرخشی عجیبی است. در قسمت‌های مختلف این پایه نگهدارنده امکان چرخش در زوایای مختلف وجود دارد. موضوعی که سبب شده است تا امکان استفاده از این پایه نگهدارنده بسیار راحت بوده و نتیجه خوبی را برای مخاطب خود در بر داشته باشد.

علاوه بر این موضوع، همان‌طور که از نام این هولدر مشخص است، بر روی آینه نصب می‌شود. با نصب شدن این پایه نگهدارنده بر روی آینه، دید وسیعی خواهید داشت و به راحتی دسترسی و امکان استفاده از گوشی برای شما فراهم خواهد شد. البته ممکن است برای برخی از افراد که قد کوتاه‌تری دارند، کمی کار با این پایه نگهدارنده گوشی دشوار باشد. این نکته را می‌توان با تنظیم کردن ارتفاع پایه نگهدارنده به خوبی برطرف کرد.

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از هولدر آینه‌ای Universal RotatingوCar Rearview، قابلیت امکان نصب بر روی تمامی ماشین‌های دارای آینه جلو است. با استفاده از این هولدر، نگرانی بابت فضای نصب ندارید و آن را می‌تواند از هر ماشینی به ماشین دیگر منتقل کنید. از همین رو در صورت تعویض کردن ماشین خود نیز، می‌توانید از این هولدر به راحتی بهره ببرید و نیازی به هزینه کردن دوباره برای خرید پایه نگهدارنده گوشی نخواهید داشت.

جمع بندی پایانی مقاله

اگر به دنبال خرید پایه نگهدارنده برای گوشی خود در ماشین هستید، لازم است به نکات بسیاری توجه کنید. پایه نگهدارنده گوشی به شما کمک می‌کند تا گوشی خود را به راحتی در دسترس داشته باشید و بتوانید از آن بهره ببرید. با این حال، انتخاب پایه نگهدارنده براساس ماشین شما می‌تواند راهی برای استفاده بهتر و ساده‌تر باشد. موضوعی که به صورت مفصل در این مقاله به آن پرداختیم و مهم‌ترین نکات آن را مورد ارزیابی قرار دادیم. امید است با خواندن این نکات و استفاده از آن‌ها بتوانید بهترین خرید پایه نگهدارنده گوشی را برای خود به ارمغان آورید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • نظرات شما بهترین هدیه به گروه ما است
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.