راهنمای کامل خرید پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین

راهنمای کامل خرید پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین
پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین دارای انواع و اقسام مختلفی است. محصولاتی که هرکدام با توجه به نیاز و شرایط مخاطب، قابل استفاده و بهره‌برداری هستند.با رشد استفاده رانندگان از مسیریابها این وسیله نیز در انواع مختلف در بازار عرضه گردیده است.

لوازم جانبی موبایل این روزها با انواع و اقسام بسیاری روبه‌رو هستند و تنوع بالایی را پیدا کرده‌اند. این موضوع که در امتداد رشد روزافزون صنعت موبایل به وجود آمده است، در طی سال‌های اخیر روند صعودی عجیبی را طی کرده است. در این بین نگهدارنده‌های موبایل یکی از اصلی‌ترین محصولاتی هستند که در بازار تنوع بسیاری داشته و در انواع مختلفی تولید می‌شوند.

در این مقاله و در ادامه به دنبال معرفی برخی از انواع پایه نگهدارنده موبایل هستیم. مواردی که می‌توان آن‌ها را در ماشین به کار برد و مورد استفاده قرار داد. اگر به دنبال خرید این محصولات هستید و درباره آن‌ها اطلاعات دقیق و کاملی را ندارید، در این مقاله و در ادامه همراه ما باشید. با معرفی انواع پایه نگهدارنده گوشی و بیان ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب ممکن را برای خود رقم بزنید. در انتها نیز از مزایا و معایب استفاده از پایه نگهدارنده خواهیم گفت و به این ترتیب مقاله را به پایان خواهیم برد. امید است نکات بیان شده به شما کمک کند تا خرید بهتری داشته باشید و بتوانید یک پایه نگهدارنده مناسب را با توجه به شرایط خود خریداری کنید.

پایه نگهدارنده موبایل؛ وسیله‌ای برای ساده‌تر کردن استفاده از آن

یکی از مشکلاتی که در حین رانندگی وجود دارد، استفاده دائمی رانندگان از گوشی است. افزایش استفاده از گوشی این روزها به قدری زیاد شده است که رانندگان نیز در حین رانندگی خود ممکن است درگیر گوشی شوند. البته این موضوع در ارتباط با برخی از رانندگان و برخی مشاغل، امری بدیهی است. ضمن اینکه در حین رانندگی برای استفاده از مسیریاب، نقشه گوشی و نرم افزارهای نصب شده بر روی آن کمک کننده خوبی هستند. از همین رو با تمام خطرات گوشی برای رانندگی در برخی از موارد استفاده از گوشی امری ضروری برای رسیدن به مقصد مورد نظر است.

این موضوع سبب شد تا وسایل بسیاری برای حمل ساده‌تر و راحت‌تر گوشی به وجود آیند. انواع پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین، از ابتدا تنوع بالایی داشت. این تنوع به مرور بیشتر و بیشتر شد تا با انواع گوشی حاضر در بازار متناسب باشد. از همین رو امروزه برای استفاده از پایه نگهدارنده موبایل در ماشین، محصولات بسیاری در بازار وجود دارند. محصولاتی که پیش از انتخاب آن‌ها لازم است تا اطلاعاتی را درباره‌شان داشته باشید. به این ترتیب امید است تا بتوانید انتخاب بهتری را متناسب با شرایط و نیاز خود رقم بزنید.

استفاده از پایه نگهدارنده گوشی در حین رانندگی

انواع مختلف پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین موجود در بازار

برای آن که بتوانید با توجه به نیازی که دارید، خرید پایه نگهدارنده گوشی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید، لازم است تا انواع مختلف پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین را به خوبی بشناسید. پایه‌های نگهدارنده ماشین براساس نوع نگهداری گوشی، به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند. البته گفتنی است که در هریک از این دسته‌ها، تنوع محصول بسیاری وجود دارد و انواع مختلفی از محصول برای گوشی‌های مختلف مشاهده می‌شود. با این حال، در ادامه مقاله 5 مدل اصلی از انواع پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین را مشاهده خواهید کرد:

  1. هولدر موبایل گیره‌ای

انواع پایه نگهدارنده گیره‌ای با داشتن یک گیره بر روی ماشین نصب می‌شوند. معمولا این انواع هولدر موبایل، بر روی دریچه کولر و بخاری ماشین قرار می‌گیرند. گیره این هولدرها به راحتی بر روی دریچه کولر نصب شده و موبایل بر روی آن قرار می‌گیرد.

در حین استفاده از این نوع هولدر، به دلیل پایین بودن سطح گوشی نسبت به پنجره امکان به سرقت رفتن گوشی در حین رانندگی بسیار کاهش می‌یابد. ضمن اینکه این مدل از هولدر به دلیل قرار گرفتن بر روی دریچه گولر و بخاری، مانع دید شما نخواهند شد. با این حال باید توجه داشته باشید، در صورتی که از این مدل پایه نگهدارنده گوشی استفاده می‌کنید، با روشن کردن بخاری ، ممکن است آسیب جدی به باتری و موبایل شما وارد شود.

محصولات مشاهده همه
  1. پایه نگهدارنده موبایل چسبی

یکی دیگر از انواع پایه‌های نگهدارنده گوشی موجود در بازار، انواع پایه نگهدارنده چسبی هستند. پیاه‌های نگهدارنده چسبی، از انواع هولدرهای مقرون به صرفه هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. برای استفاده از این انواع پایه نگهدارنده گوشی، در ابتدا لازم است تا از جای آن اطمینان حاصل کنید. زیرا پس از چسبیدن این هولدر بر روی سطح، جدا کردن آن کاری بسیار مشکل بوده و ممکن است لکه آن بر روی سطح و شیشه باقی بماند. این مدل از هولدر بیشتر برای انواع گوشی سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد و گزینه مناسب‌تری برای این گوشی‌ها در بازار محسوب می‌شود.

  1. پایه نگهدارنده موبایل مکنده‌ای

سومین دسته از انواع پایه نگهدارنده گوشی، انواع هولدرهای مکنده‌ هستند. این انواع پایه نگهدارنده بر روی سطوح مختلفی قابل نصب هستند. از روی داشبورد و شیشه گرفته تا فضاهای دیگر ماشین، امکان استفاده از پایه نگهدارنده مکنده وجود دارد. با این حال در صورت نصب این پایه بر روی شیشه، ممکن است مقداری از دید راننده گرفته شود.

در حین خرید این مدل از پایه نگهدارنده، لازم است تا به میزان و قدرت ساکشن پایه توجه داشته باشید. زیرا قدرت مکنده این مدل از هولدر، بعد از مدتی کاهش پیدا می‌کند و ممکن است موجب پرت شدن گوشی شما از روی پایه نگهدارنده بشود. البته لازم به ذکر است که این مدل از پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین نیز همانند مدل گیره‌ای، بیشتر مناسب گوشی‌های سبک وزن است.

  1. پایه نگهدارنده مکنده برای نصب بر روی ماشین
  2. هولدر مغناطیسی یا آهنربایی گوشی

در آخرین دسته از انواع پایه نگهدارنده گوشی به سراغ انواع هولدر مغناطیسی رفتیم. این مدل از هولدر که با نام هولدر آهنربایی نیز در بازار شناخته می‌شود، با استفاده از یک آهنربا موبایل را بر روی سطح نگه می‌دارند. ممکن است برخی فکر کنند که این محصولات به گوشی آسیب زده و مشکلاتی را برای آن ایجاد می‌کنند اما به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. میزان قدرت آهنربای این مدل از هولدر، به قدری نیست که مشکلی را برای گوشی ایجاد کند. با این حال، در حین خرید آن لازم است تا به قوی بودن این آهنربا توجه داشته باشید. زیرا در صورت ضعیف بودن ممکن است موجب افتادن موبایل از روی هولدر بشود. این مدل از پایه نگهدارنده نیز امکان نصب بر روی دریچه کولر و داشبورد را داشته و به این ترتیب امکان انتخاب محل نصب را بر عهده مخاطب می‌گذارد.

پایه نگهدارنده موبایل آیینه ای 

یکی از جدیدترین هلدرهای اتومبیل پایه نگهدارانده آیینه ای است که بر روی پایه آیینه ماشین نصب می گردد و مزایای آن نصب راحت و دید بهتر راننده در هنگام مسیریابی است.

توجه به ظاهر گوشی؛ از موارد ضروری پیش از خرید پایه نگهدارنده مناسب

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در حین خرید یک پایه نگهدارنده گوشی مطرح می‌شود، مدل گوشی شما است. تنوع و مدل‌های مختلف تولید شده پایه نگهدارنده گوشی به این دلیل هستند که بتوان با توجه به مدل گوشی، انتخاب خوب و مناسبی را برای پایه نگهدارنده درون ماشین خود داشت. از همین رو پیش از خرید پایه نگهدارنده، لازم است تا نسبت به مدل موبایل خود و تناسب آن با پایه نگهدارنده اطلاعاتی را داشته باشید.

میزان وزن گوشی و ابعاد آن یکی از موضوعات مهمی است که لازم است تا با پایه نگهدارنده سنجیده شود. در صورتی که گوشی سنگین وزنی دارید، بهتر است تا از انواع پایه نگهدارنده مغناطیسی بهره ببرید. در این بین، به ابعاد گوشی خود و میزان باز شدن پایه نگهدارنده نیز توجه داشته باشید. این موضوع می‌تواند سبب داشتن یک خرید بهتر و دقیق‌تر برای شما بشود. خریدی که بتواند نیاز شما را به شکلی دقیق و کامل برطرف کرده و نتیجه دلخواه را برای شما رقم بزند.

ویژگی‌های یک پایه نگهدارنده گوشی ایده‌آل و مناسب برای استفاده در ماشین

برای آن که بتوانید یک محصول مناسب را برای خود خریداری کنید، لازم است تا نسبت به اصلی‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز آن محصول اطلاعاتی را داشته باشید. یک پایه نگهدارنده ایده‌آل مانند تمامی محصولات ایده‌آل دیگر، دارای ویژگی‌هایی است تا به بهترین شکل ممکن بتواند کارایی خود را به انجام برساند. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول عبارت است از:

  1. نگه داشتن گوشی برای مدت طولانی و بدون رها کردن آن.
  2. نصب شدن ساده و راحت، بدون نیاز به لوازم جانبی و مهارت خاص.
  3. آزاد شدن راحت گوشی به منظور استفاده دوباره و قرار گرفتن راحت بر روی هولدر.
  4. قابلیت چرخش 360 درجه و کامل برای گوشی و مشاهده صفحه گوشی به صورت کامل.
  5. مزایای اضافی و جانبی مانند شارژ کردن گوشی به صورت بی‌سیم و وایرلس و با سرعت بالا.

امکان نصب گوشی به صورت 360 درجه بر روی پایه نگهدارنده

مزایای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی در حین رانندگی کردن با ماشین

زمانی که به دنبال خرید یک محصول هستید، توجه داشتن به دلیل خرید یکی از مهم‌ترین موضوعات است. در واقع مزایای خرید پایه نگهدارنده، همان دلایلی هستند که این محصول روزبه‌روز محبوب‌تر شده و بازار بیشتری را در ایران پیدا کرده است. از همین رو مدل‌های بیشتری از آن را در بازار می‌بینید. برخی از اصلی‌ترین مزایا و اهمیت استفاده از پایه نگهدارنده گوشی عبارت است از:

  1. نصب کامل و بدون دردسر پایه نگهدارنده.
  2. امکان نگهداری گوشی بدون نیاز به رها کردن فرمان.
  3. مشاهده نقشه به صورت آنلاین و دقیق در حین رانندگی به سمت مقصد.
  4. امکان برخورداری از برخی امکانات جانبی هولدرهای پیشرفته مانند شارژ کردن گوشی در ماشین.

استفاده از هولدر گوشی و افزایش احتمال خطر مرگ برای راننده ماشین

با تمام مزایایی که استفاده از پایه نگهدارنده گوشی در حین رانندگی دارد، در صورت عدم استفاده درست و دقیق ممکن است مشکلات و دردسرهایی را نیز به وجود آورد. به صورت کلی استفاده از گوشی در حین رانندگی مری خطرناک است که می‌تواند جان راننده، سرنشینان ماشین و دیگر افراد حاضر در خیابان را به خطر بیندازد. با این حال، در صورت نیاز حتمی و فوری به استفاده از گوشی، با بهره بردن از یک هولدر مناسب می‌توان از این خطر کاست.

این موضوع به شرطی رخ می‌دهد که استفاده از پایه نگهدارنده به شکلی درست و اصولی باشد. اگر پایه نگهدارنده گوشی، باعث شود تا در حین رانندگی تمامی تمرکز و خواص راننده به سمت گوشی باشد و بر روی رانندگی خود هیچ تمرکزی نداشته باشد، ممکن است خطرات جدی را برای جان راننده به وجود آورد. از همین رو پیش از خرید یک هولدر گوشی، لازم است تا از روش صحیح استفاده از آن آگاه شده تا سلامت جان خود را حفظ نمایید.

اگر به دنبال استفاده از گوشی در ماشین خود هستید، با خواندن این مقاله با انواع هولدر گوشی آشنایی کسب کرده‌اید. در این مقاله سعی کردیم در ابتدا از چیستی پایه نگهدارنده گوشی نکاتی را بیان کنیم و در ادامه به معرفی انواع مختلف این محصول بپردازیم. حال با خواندن تمامی این نکات، در کنار مزایا و معایب استفاده از پایه نگهدارنده گوشی، می‌توانید انتخاب خوبی را برای خود رقم بزنید. انتخابی که با توجه به ویژگی‌های ظاهری گوشی شما و نیاز و شرایطتتان بوده و بتواند محصول مناسب و دقیقی را برای شما به همراه داشته باشد. در حین این خرید، به نحوه نصب و محل قرارگیری محصول نیز لازم است توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید جان خود را نیز در حین رانندگی حفظ کرده و مزایای استفاده از پایه نگهدارنده را پررنگتر از معایب آن نشان دهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • نظرات شما بهترین هدیه به گروه ما است
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.