معرفی شرکت انکر و گارانتی‌های آن در ایران

موبوتولز
31 اردیبهشت 1401
معرفی شرکت  انکر و گارانتی‌های آن در ایران
برند انکر، تولید کننده انواع باتری و پاور بانک بوده که امکان استفاده از محصولات باکیفیت را برای مخاطبان خود به خوبی فراهم کرده است.

زمانی که به دنبال خرید لوازم الکترونیکی هستید، برندهای بسیاری را در بازار مشاهده می‌کنید. برندهایی که هرکدام به نوبه خود، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متفاوتی را دارند و سبب رونق بازار شده‌اند. در این بین به دلیل اهمیت خرید از برندهای معتبر، لازم است تا بدانید که چه محصولی را بهتر است از چه برندی تهیه کنید. داشتن اطلاعاتی در خصوص برندهای مختلف، به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری داشته و به نتیجه بهتری نیز دست یابید.

از همین رو در این مقاله و در ادامه تصمیم گرفتیم تا به سراغ یکی از برندهای شناخته شده تولید لوازم الکترونیکی برویم. برندی که محصولات بسیاری تولید کرده و در سراسر دنیا می‌توانید این محصولات مختلف را مشاهده کنید. برند انکر، بردن مورد نظر ما بوده که در این مقاله با آشنایی با این برند، از تاریخچه آن گرفته تا چگونگی ضمانت و گارانتی آن همراه ما خواهید بود. در این بین، از تنوع محصولات برند انکر و اولین محصولات آن سخن خواهیم گفت. به روند رشد محصولات این برند اشاره خواهیم کرد و مهم‌ترین ویژگی‌ها و دلایل خرید از این برند را ذکر خواهیم کرد. در انتها نیز به سراغ فروشگاه‌های دارای این محصولات این برند رفتیم و درباره بهترین فروشگاه‌ها و معتبرترین آن‌ها نیز نکاتی را عنوان کردیم. نکاتی که امید است برای شما کارساز بوده و در انتخاب و خرید محصولات برند انکر به شما کمک کند.

تاریخچه شکل‌گیری برند انکر به عنوان زیرمجموعه‌ای از برند چینی اوشنوینگ

در اولین قدم برای آشنایی با برند انکر لازم است تا به سراغ تاریخچه شکل‌گیری این برند برویم. استیون یانگ، موسس شرکت و محصولات انکر، فردی است که تا سال 2011 در شرکت گوگل مشغول به فعالیت بود. او پس از قطع همکاری خود با گوگل، به سراغ تولید محصولات بردن انکر رفت و این شرکت را تاسیس کرد.

انکر در واژه اصلی خود از یک کلمه آلمانی به معنای لنگر گرفته شده است که شعار این شرکت را نیز به خوبی نشان می‌دهد: "در سفر به ما بپیوندید و با امکاناتی که در اختیار دارید از سفرتان لذت ببرید." در واقع محصولات برند انکر به منظور همراهی راحت‌تر در شرایط بدون دسترسی به برق طراحی شده‌اند.

در شروع کار این شرکت، به عنوان اولین قطعات، باتری لپ‌تاپ به تولید رسید. باتری‌هایی که در سال 2012 در شرکت انکر تولید شدند، به عنوان یکی از بهترین باتری‌های لپ‌تاپ آن زمان در بازار شناخته شدند. موضوعی بسیار حیرت‌آور برای بازار محصولات الکترونیک که سبب رشد و پیشرفت بیشتر و روزافزون این برند را در بر داشت. در ادامه باتری گوشی‌های هوشمند و شارژرهای دیواری از دیگر محصولاتی بودند که در این شرکت تولید شده و به بازار برای فروش عرضه می‌شدند. به طوری که علاوه بر نمایندگی‌های این برند در کشورهای مختلف، سایت آمازون نیز تمامی محصولات آن را برای تمام کشورهای قابل عرضه و دسترسی قرار داد.

فروش محصولات مختلف برند انکر در سایت آمازون

تولید محصولات متفاوت و متنوع در برند انکر؛ راهی برای جذب مخاطبان بسیار

یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت یافتن برند انکر، تولید محصولات خود در انواع و اقسام محصولات مختلف بود. در واقع با اینکه برند انکر، از ساخت باتری لپ‌تاپ شروع کرد و در ادامه به تولید باتری گوشی هوشمند و شارژر دیواری پرداخت، اما این موضوع به همینجا ختم نشد. برند انکر در ادامه به تولید محصولات دیگری نیز روی آورد و از باتری قلمی تا انواع و اقسام باتری‌های مختلف برای لپ‌تاپ‌های متفاوت و انواع پاور بانک را نیز تولید کرد.

تمامی محصولات الکترونیکی مورد نیاز برای استفاده از گوشی و لپ‌تاپ، این روزها در بین محصولات برند انکر قابل مشاهده هستند. محصولاتی که هرکدام انواع و اقسام بسیاری دارند و برای هر محصول الکترونیکی و با هر برندی قابل استفاده و بهره‌برداری هستند. در واقع به دلیل ایجاد تنوع در بین انواع گوشی و لپ‌تاپ تولید شده در شرکت‌های بزرگ دنیا، برند انکر نیز خود را با آن‌ها سازگار کرده و محصولات متنوعی را متناسب با این محصولات روانه بازار کرده است.

این اتفاق نشان از رشد سریع و دائمی برند انکر دارد. دقیقا همان دلیلی که سبب شده است تا برند انکر بتواند از دیگر برندهای مشابه خود پیشی گرفته و به عنوان یک برند متفاوت و قابل اعتماد در بازار وجود داشته باشد.

استفاده از تکنولوژی‌های روز در محصولات برند انکر به منظور داشتن کیفیت بالا

از دیگر نکات مهمی که می‌توان به عنوان یک ویژگی اصیل در محصولات برند انکر نام برد، استفاده از تکنولوژی‌های روز در این برند است. همزمان با برند انکر، برندهای بسیاری شروع به تولید محصولات مختلف الکترونیکی کردند. برندهایی که بسیاری از آن‌ها نتوانستند باقی بمانند و به مرور کمرنگ و کمرنگ‌تر شدند. چیزی که در این بین، برند انکر را به عنوان یک برند پایدار و باثبات در بازار محصولات الکترونیکی نگه داشت، استفاده همیشگی از تکنولوژی‌های روز بود. در طی چند سال اخیر، تکنولوژی‌های بسیاری وارد بازار شده‌اند. تکنولوژی‌هایی که هرکدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این بین استفاده از بهترین موارد این تکنولوژی در بین محصولات برند انکر، سبب شده است تا این برند همیشه محصولاتی به روز داشته باشد.

PowerIQ یکی از اصلی‌ترین این تکنولوژی‌ها در برند انکر بود که سبب شناخته شدن محصولاتی چون پاور بانک‌های این برند شد. این تکنولوژی سبب می‌شود تا با اتصال دیگر محصولات به پاور بانک یا شارژرهای انکر، کمترین آسیب ممکن به دستگاه وارد شود. با کنترل میزان ولتاژ ورودی به دستگاه، این محصولات از گوشی و لپ‌تاپ به خوبی محافظت کرده و طول عمر و بقای دستگاه شما را افزایش خواهند داد.

پاور بانک؛ یکی از قدیمی‌ترین محصول برند انکر و اجزای مختلف موجود در آن

همان‌طور که خواندید، یکی از اصلی‌ترین محصولات موجود از برند انکر، انواع پاور بانک‌ها هستند. پاور بانک‌های تولید شده در برند انکر، برای انواع و اقسام گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ‌های مختلف قابل دسترسی و استفاده هستند. این پاور بانک‌ها با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز مانند PowerIQ به عنوان گزینه مطرح شده، سبب می‌شوند تا بتوانید دستگاه خود را برای مدت طولانی‌تری سالم نگه دارید و از کاهش قدرت باتری آن جلوگیری کنید.

استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در پاور بانک‌های انکر

این روزها نیز همانند بسیاری از سال‌های گذشته، برند انکر به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده پاور بانک شناخته می‌شود. این برند با تولید پاور بانک‌های کارآمد و بسیار باکیفیت، سبب شده است تا به عنوان پرفروش‌ترین برند پاور بانک در سایت آمازون شناخته شود. در طی چند سال گذشته، انکر همیشه در صدر فروش پاور بانک در سایت آمازون قرار داشته است. این موضوع به طور کاملا واضح، نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت داشته و تکنولوژی‌های روز استفاده شده در آن را به خوبی تایید می‌کند. تجربه کاربران این محصولات نشان می‌دهد که درصد رضایت از محصولات انکر روزبه‌روز در حال افزایش و بیشتر شدن است. موضوعی که می‌تواند دلیلی برای رشد و پیشرفت این شرکت در ادامه مسیر نیز باشد.

کیفیت بالا در تولید محصولات مختلف؛ از دلایل شهرت برند شناخته شده انکر

همان‌طور که خواندید، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات برند انکر در طی سال‌های گذشته میزان رضایت مشتریان این برند بوده است. این برند در ابتدا تنها در سایت آمازون محصولات خود را به فروش می‌گذاشت. به مرور و با افزایش میزان رضایت از محصولات این برند، فروش محصولات در فروشگاه‌های سراسری نیز آغاز شد. این میزان رضایت به حدی رسید، که دیگر سایت آمازون به تنهایی قارد به پاسخگویی نیاز مشتریان نبود و لازم بود تا شعبه‌هایی حضوری نیز از این برند در سراسر دنیا ایجاد شود. در ابتدا شعبه‌های این فروشگاه تنها یک یا دو شعبه در چین و آمریکا بودند که به مرور افزایش و رشد عجیبی را تجربه کردند.

به مرور و در طی زمان، این موضوع به حدی رسیده است که امروزه تقریبا بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و حتی عربی سعبه‌های برند انکر را در شهرهای مختلف خود مشاهده می‌کنند. آلمان، انگلیس، ژاپن و چین نیز در کنار آمریکا بیشترین شعبه‌های موجود از این برند را دارند و محصولات این شرکت را به صورت مستقیم و همراه با گارانتی قطعی به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

محصولات برند معروف انکر؛ محصولاتی دارای نشان استاندارد از MFI

از دیگر ویژگی‌های اصلی و کارآمد برند انکر می‌توا به داشتن نشان استاندارد MFI اشاره کرد. این نشان استاندارد به معنای داشتن کیفیت بالا و تایید شده از سمت شرکت اپل است. اتفاقی که پس از وقوع آن، میزان رشد در فروش برند انکر بسیار افزایش یافت. پس از آن که بردن انکر از سمت اپل تایید شد و محصولات آن به عنوان محصولاتی مورد تایید شناخته شدند، دارندگان گوشی و لپ‌تاپ‌های برند اپل، خریداری بسیار بیشتری را از انکر و پاور بانک‌ و شارژرهای این برند داشتند.

داشتن نشان استاندارد MFI از سمت شرکت اپل نشان می‌دهد که باتری، پاور بانک و شارژرهای انکر هیچگونه آسیبی را به محصولات اپل وارد نکرده و می‌تواند در سلامت باتری آن کمک کننده باشند. این موضوع برای کمتر برندی ممکن است رخ دهد. در ادامه همراهی برند اپل با انکر، سامسونگ نیز محصولات این برند را تایید کرد و سبب شد تا مخاطبان او نیز به سمت خریداری از محصولات برند انکر روی آورند. از همین رو، برند انکر به عنوان یک برند معتبر در تمام دنیا شناخته می‌شود که می‌تواند بدون وارد کردن هیچگونه آسیبی به محصولات الکترونیکی، باتری و شارژ آن‌ها را افزایش دهد.

انواع مختلف پاور بانک مناسب برند انکر برای مک بوک

شرایط مرتبط با گارانتی محصولات برند شناخته شده انکر در ایران

یکی از موضوعات مهمی که در حین خرید محصولات الکترونیکی مانند شارژر و پاور بانک اهمیت می‌یابد، داشتن گارانتی برای مدت زمان مشخص است. محصولات انکر در ایران قابل خریداری هستند اما باید توجه داشته باشید که با خرید این محصولات از فروشگاه‌های معتبر چه گارانتی‌هایی را دریافت می‌کنید. اصلی‌ترین موارد و شرایط گارانتی برای محصولات انکر موجود در بازار عبارت است از:

  • داشتن هولوگرام، کارت ضمانت و اعتبار زمانی برای برخورداری از گارانتی
  • عدم ایجاد مشکل به دلیل استفاده نادرست و غیراصولی مخاطب از محصول
  • عدم وجود مغایرت محصول در رنگ و مدل با موارد ذکر شده بر روی گارانتی (در صورت وجود مغایرت لازم است تا 24 ساعت پس از خرید این مشکل پیگیری و رفع شود.)
  • توجه داشته باشید که حفظ و نگهداری از بسته‌بندی محصول کاملا برعهده مشتری بوده و شرکت در برابر این موضوع تعهدی ندارد.
  • در نهایت، کالا پس از تست‌یابی توجه متخصصان و کارشناسان این حوزه، تعمیر شده یا در صورت نیاز با کالای جدید تعویض می‌شود.

خرید محصولات مختلف برند انکر از فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور

حال که با برند انکر آشنا شدید و مهم‌ترین ویژگی‌های این برند را شناختید، لازم است تا نکاتی را درباره خرید این محصول بدانید. از آنجایی که خرید از سایت آمازون موضوعی مشکل برای مخاطبان حاضر در ایران است، خرید محصولات برند انکر با کمی مشکل روبه‌رو می‌شود. در این میان لازم است تا با دسترسی داشتن به بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های کشور خرید خود را داشته باشید. فروشگاه‌هایی که با فراهم کردن گارانتی و شرایط ضمانت کالا به شما کمک کنند تا خرید خوبی داشته و با اطمینان از محصول خود استفاده کنید. در این بین فروشگاه‌هایی چون ایستا و آواژنگ در طی سال‌های گذشته حسن نیت خود را در فروش محصولات برند انکر به خوبی اثبات کرده و توانسته‌اند تا مخاطبان خود را راضی نگه دارند. علاوه بر این دو فروشگاه، فروشگاه‌های دیگری نیز در سراسر کشور وجود دارند که با ارائه محصولات انکر با ضمانت و گارانتی شرایط استفاده از این محصولات را به خوبی فراهم کرده و تکنولوژی‌های روز دنیا را در ایران نیز قابل بهره‌برداری می‌کنند.

ارسال نظر
  • نظرات شما بهترین هدیه به گروه ما است
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)